Види зовнішньої реклами для оформлення фасадів: від матеріалів і монтажу до вартості конструкцій

Є безліч видів зовнішньої реклами. Вибір тієї чи іншої конструкції, крім вимог законодавчих актів, визначається завданням, яке повинна вирішити рекламна конструкція, особливості будівлі, на яку вона монтується, обслуговування продукту в майбутньому. Найбільш популярні типи зовнішньої реклами:
Банери являють собою щити, металічні каркаси на які за допомогою люверсів розтягується банерна тканина (полотно з грубої клейончатою плівки схожої на бризент тільки білого кольору). На полотно наносится рекламна інформація. Міцність конструкції залежить від якості використовуваних матеріалів та правельний вибір місця розміщення реклами. Різновидністью баннерів є брандмауери – величезні щити, розміри яких перевищують 6 метрів. Вартість банера розміром 6х3 метра складає в середньому 150-200 дол.

Вивіски містять інформацію про найменування підприємства і профіль підпреємницької діяльності і можуть. Рекламні вивіски являють собою об'ємні букви або світлові короби які встановлюються на міцний каркас потім розміщуються на фасадах будівель. Вивіски бувають односторонніми або двосторонніми. Також ви можете замовити рекламні вивіски з зовнішнім підсвічуванням або без нього. Існують конструкції з внутрішньою підсвіткою реклами. Високою ефективністю відрізняються світлодіодні установки. Вартість таких вивісок прораховується іднивідуально.

Об'ємні букви відрізняються доступною вартістю (близько 0,5-5 доларів за 1 см висоти літери) і можливістю комбінування з іншими видами реклами. Розміри таких конструкцій можуть варіюватися від декількох сантиметрів до декількох метрів. Світлові букви виготовляють із звичайного або світлорозсіюваного пластику, в залежності чи повинні світитись букви, задня стінка метал або пвх, залежить де розміщенні і якої величини букви, Об’ємні букви підсвічуються світодіодами.

Вітринами називають засклені частини фасадів, котрі можна використовувати для інформування про товари чи послуги. Вітрини є одним із бюджетних варіантів. На вікно наноситься методом наклеювання аплікацій із плівок, а також широкоформатний друк на плівках за ціною 15 доларів за 1 м2.

Дахові установки - конструкції плоского або об'ємного типу, що розміщуються на дахах споруд будівель. Це найдорожчий різновид зовнішньої реклами, вона використовується для популяризації торгового знаку (бренду). Монтаж дахової установки здійснюється тільки після узгодження проекту з державними інстанціями. В середньому ціна статичної конструкції складає близько від 300 доларів за м2, адже така установка повинна бути дуже міцною і надійною. Також власнику доведеться витратитися на проведення необхідних комунікацій для подальшого обслуговування конструкції.

Панель-кронштейни - це двостороння реклама з внутрішньою підсвіткою. Така вивіска завжди перед очима, адже вона кріпиться перпендикулярно до стіни. Може бути прямокутною або фігурною. При їх виготовленні використовуються міцний металевий каркас, акрилове прозоре або молочне скло, самоклеюча плівка. Вартість виробу стартує від 150 доларів за м2.

Світлові короби дозволяють передавати інформацію не тільки в день а й вечері. Короб виготовляється з алюмінієвого композитного матеріалу. Всередині короба встановлюється підсвічування лампи, або світодіодна лєнта, бока короба пвх або алюміієвий профіль. Верхня кришка молочний акрил на який наклеюється плівка з обоє сторін. Ціна виготовлення світлового короба становить приблизно 200-400 доларів.

Вказівники використовуються, як для підприємнецької діяльності і виконують рекламні функції, але і служать орієнтирами в великих містах, вказівники назви вулиць. Технологія їх виробництва: каркас металічний, пластик, бляха або композит. Вартість розміщення залежить від місця розташування конструкції і стартує від 200 доларів 1м2.