Ні для кого не таємниця, що сприйняття людиною однієї і тієї ж інформації, що відрізняється лише оформленням, здійснюється зовсім по-різному. Важливим підрозділом в психології сприйняття - є колір. Статична вулична реклама, наприклад банери, виготовлена ​​без урахування впливу на психіку тих чи інших кольорів - свідомо провальна.

Отже, наше завдання - підготувати рекламний банер. Що нам потрібно врахувати при розробці дизайну і виборі кольорової палітри?

Перше, природно, визначити цільову аудиторію, так як сприйняття кольорів однорідної групи людей має схожість. Задумавши друк банерів, не скупіться, а постарайтеся виявити групу, чию увагу Вас найбільше цікавить.

Вся кольорова палітра утворюється поєднаннями трьох кольорів, кожен з яких задає власний настрій. Залежно від домінуючого у відтінку кольору - виходить домінуючий ефект сприйняття.

Зелений - свіжість

У середній смузі асоціюється з весняно-літнім сезоном, здоров'ям і бадьорістю. Так само викликає відчуття свіжості та придатності. Звідси, логічне виконання реклами продуктів харчування, медичних послуг і препаратів на зеленому тлі.

Зверніть увагу, що зелений погано виглядає як активний колір, але оптимальний як фон. Можливо, це пояснюється природними факторами - фоном природи.

  • Біле на зеленому - впевненість, ясне майбутнє (фінанси, медицина).
  • Блакитне на зеленому - відновлення (туризм і продукти харчування).
  • Червоне на зеленому - квіти (косметика і парфумерія).

Червоний - настороженість

Агресія і настороженість, підвищена увага. Асоціюється з владою і безконтрольною енергією. Колір активізує більшість психічних процесів, як позитивних, так і негативних. Якщо є підстави вважати про лояльність потенційних покупців - то червоний підстьобне до покупки, якщо має місце тінь недовіри, то червоний її посилить.

Друк банерів на червоному тлі найбільш підходить до агресивних політичних акцій (тут ще має місце ефект ностальгії) і рекламі предметів розкоші.

Синій - спокій

Колір спокою. Тому використовується для реклами чогось, що не вимагає суєти або забезпечує релаксацію: будинки відпочинку, постільна білизна, туризм, масаж. Не рекомендується використовувати синій в ділових центрах і, взагалі, неподалік від місць роботи - зайнятих людей він дратує.