Однією з найбільш популярних різновидів вуличної реклами є конструкції так звані штендери. Вони компактні, зручні і досить ефективні.
Особливості та переваги штендерів
Штендерами прийнято називати невеликі рекламні щити, які легко переносяться з місця на місце. Реклама на них може бути розміщена як з однієї, так і з двох сторін. Зовні штендери нагадують маленькі розкладні «будиночки». Вони складаються за принципом «книги», тому їх легко можна переставити або перевести в інше місце.
Сучасні штендери, як і будь-який інший вид зовнішньої реклами, мають масу незаперечних переваг, що вигідно виділяють їх на тлі інших конструкцій подібного типу:
- Виготовлення штендерів обійдеться замовнику на порядок дешевше виробництва будь-якого іншого виду зовнішньої реклами.
- Штендер легко можна перенести або навіть перевести в інший кінець міста.
- Компактні габарити дозволяють встановлювати ці переносні конструкції в будь-якому місці.
- Експлуатаційний термін використання штендерів необмежений. На деяких штендери можна буквально за лічені хвилини поміняти рекламну інформацію.
- Штендер, встановлений на вулиці, складається з оцинкованого листа, надійно зафіксованого на каркасі з металу. Він надійно захищений від шкідливих впливів навколишнього середовища і корозії.
Залежно від зовнішнього вигляду, такі конструкції можна розділити на кілька груп:
- Т - образні
- Скріпки
- Арочні
- А - образні
- Прямокутні
- Фігурні
Сучасні штендери також можна розділити на:
- односторонні
- двосторонні
Головним завданням будь-якої виносної реклами є поширення інформації рекламного характеру. Для більшості замовників важливо, щоб рекламну інформацію на штендер можна було швидко поміняти.
Так, наприклад, власники кафе і ресторанів вважають за краще використовувати зовнішні штендери у вигляді крейдяних дощок. На такій поверхні легко можна написати меню бару або навіть намалювати картинку, яка закликає людей відвідати кафе і випити чашечку кави або чаю. Зображення може змінюватися кілька разів за день.
Біля банків або великих пунктів обміну валют найчастіше встановлюють штендери зі змінними паперовими табличками. У разі змін в курсах валют їх легко можна замінити.
Чималою популярністю також користуються штендери зі змінними зображеннями. Їх, як правило, встановлюють біля перукарень, парфумерних магазинів або розважальних центрів.